Purple Bow Tie

Wednesday, 17 April 2013

pink purple .

assalamualaikum .. setelah sekian lama xupdate blog ni,baru hari ni berkesempatan nak menaip .. hee 
pink purple ?? mesti korang tertanye2 ade ape dengan pink purple ?? haa .. itu adalah tema baju kawen aku ..hihi  *berangan je lebih .. tapi serious,itu tema untuk wedding aku nnty,siap reka baju bagai .. *ape pun tak boleh .. ni semue gara2 temankan sepupu gi beli brg kawen , org laen yang nak kawen , aku pulak yg excited memilih brg,dh r warne tema aku tu tengah meletop skrng and ade discount pulak tu..
*sambil tangan letak kt pipi + menjerit waaaa , rase mcm nak beli skrng je buat preparation .. hahaha 

ni design baju kawen aku , yg sblh kiri tu,
baju akad nikah and sblh kanan pulak
 untuk majlis resepsi
*thanx to aqilah sbb tlg design kan . :)




No comments:

Post a Comment